Branding | Drukwerk | Website
Ronse kreeg er in 2021 een nieuwe horecazaak bij. Winston III zocht een klassiek en stijlvol imago om hun voorliefde voor cocktails, sigaren en gezapige rookzalen te accentueren. Vanuit deze kernwoorden ontwikkelden we een statige huisstijl met herkenbaar beeldmerk. Tijdloos en meant to last.
Het imago van een bedrijf staat of valt met zijn geloofwaardigheid. Een spitsvondige en afgestemde branding binnen en buiten het bedrijf doet al het halve werk. Alles is branding. Van hoe je je klanten begroet bij het binnenkomen, tot het bierkaartje waarop je hun drankje serveert.
Wij helpen bedrijven een uitgekiend proces te ontwikkelen, om van jouw merk een sterk merk te maken.
Wij zorgen dat elk medium waar je logo op komt éénzelfde rode draad volgt. Voor Winston III dompelden we alle brand assets in een warme, donkere sfeer die mooi contrasteert met het opvallende turquoise.
Ook de online présence sluit na onze passage naadloos aan met je fysieke branding.